Nagyon jól felszerelt konyha tartozik az albérlethez. Sőt azt kell, hogy mondjam, hogy a második legjobban felszerelt konyha, amivel eddig találkoztam. A legjobban felszerelt konyha Debrecenben található, a mikrohullámú sütő és fagyasztó mellett fel van szerelve Fruzsinával is, aki olyan babgulyást csinál, amilyet én szeretek.

Itt legalább 30 fajta fűszer van, egy erre szépen kialakított polcon. Általános iskolában volt olyan játék, hogy becsukott szemmel rá kellett jönni, hogy melyik fűszer micsoda. Én is ilyet játszottam, a becsukott szemet itt a dobozra írt svéd, angol vagy orosz cirilbetűs név pótolta. Késhegyre vettem egy kicsit és megkóstoltam.

Sokat felismertem ránézésre, például a sebtapaszt. Azt nem nyalogattam. Sikerült viszont a mosogatógépbe való mosószerből enni egy késhegynyit. Citromsav lehet benne, annyira nem volt vészes.

Tegnap óta megy a hasam, legalábbis a nyomok erre utalnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://czibereblog.blog.hu/api/trackback/id/tr852222673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FrussSka 2010.08.15. 12:58:34

Oké, ez tetszett. ;)
süti beállítások módosítása