Figaro

2010.11.15. 23:26

Végehangulat ülte meg az egyetemvárost. Egyre többször téma, hogy ki hol tölti a Karácsonyt, meg hogy visszajön-e utána, én is behúztam a wizzair.hu-t a kedvencek mappába..

Ha nekem valaki három évvel ezelőtt azt mondja, hogy idén a norvég határon két némettel egy hármasgolf  hátsó üléséről magyarázom svédül a határőrnek, hogy nem tudom hol alszunk ma Oslóban, majd a Karácsonyt egy török sráccal töltöm, azt válaszolom neki, hogy ne igyon a gyógyszereire.

Két német gyerek meginvitált egy norvég körutazásra, de csak Oslóig kísértem el őket. Az egyik a nagyanyjától kapta kölcsön a rozsdaette 19 éves kocsit. Mesélte, hogy lelakottnak néz ki, mert csillaggarázsban állt mindig, de motorikusan nagyon rendben van, a gazdája alig tett bele 20 ezer kilométert 18 év alatt. Mikor már ő fuvarozta a dokihoz, és 4-esbe váltott, a mama elkezdett lelkendezni, hogy nahát, ő a negyedik és ötödik sebességet soha nem is használta! Jót nevettem.

Göteborg után, azért majdnem lerohadtunk.

Érzed, ezt a szaggatást? Ez a motor. Ez nem jó.

Fordul hátra és magyaráz. Na, ne mondd, fel sem tűnt, de örülök, hogy te kiszúrtad! Minek is tanulsz, gépésznek? Az előbb majdnem elharaptam a nyelvem olyat rántott ez a szar, szerinted nem az útszéli moteleket keresem már 10 perce a térképen?!

Osló után ők folytatták az útjukat nyugatra, én pedig vissza Stockholmba, a továbbútra nem volt pénzem, hiába harmadolódott minden költség. Senkinek nem javaslom, hogy ha Norvégiába megy Oslót megnézze, ugyanis semmi látnivaló nincs ott, de a legutolsó trafikban is 1600 Ft egy literes ásványvíz. Továbbutazni viszont érdemes.

Visszatértem Svédországba, és rá kellett eszméljek, hogy nem is olyan drága itt az élet. A fodrászokat leszámítva, mert egy hajnyírás 6-9000 Ft. Tetszik, hogy a náluk is van diák és nyugdíjasjegy. Teljesen érthetően ezt senki nem akarja kifizetni, viszont sokaknak már ez a negyedik hónapja itt. Egészen egzotikus frizurákat látni a cserediákokon. Néhány olasz nem rettent vissza a tükörből ollóval való hajnyírástól sem. Azóta még szarni is sapkában járnak.

Hosszú szünet következik! Holnap hajózás Észtországba, utána Fruzsina érkezik.

A bejegyzés trackback címe:

https://czibereblog.blog.hu/api/trackback/id/tr752451428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vikcis · http://vikcis.blogg.se/ 2010.11.16. 13:10:33

Szia! :) Látom hogy írtál a frisör árakról.,. Én tavalj 1500 SeK fizettem azért hogy egy picit levágassa, meg hogy tegyen bele tincseket. Az. Drága.

czibere117 2010.11.23. 17:38:25

@InHungary: 45 rongyot?! Megírod milyen számokkal volt ötösöd a lottón?

Vikcis · http://vikcis.blogg.se/ 2010.11.28. 11:58:51

Papám lottózott.. :P
Meddig maradsz Linköpingben még?
süti beállítások módosítása