Közlekes bazdmegek

2010.11.04. 00:50

A fácsén láttam ilyen alkalmazást, hirtelen felindulásból megírtam én is a magamét. Bogár megállapításának hatására rádöbbentem, hogy már sok éves tapasztalatom van, ez a hatodik. Az még gombócból is sok, nemhogy a Műszakin. Rétegposzt következik, aki tudja élvezze!

˝Kireklamálom, bazmeg!˝

˝Trábert gyűlésen van, nem lehet nyomtatni, bazdmeg!˝

(Iránytek 2 vizsgán) ˝Ez milliméterpapír, bazdmeg!˝

(Matek szigorlaton, megtörtént eset) ˝Óóó, a segédlet meg otthon van, bazdmeg!˝

˝Alkoholmentes, bazdmeg.˝

˝Koffeinmentes, bazdmeg.˝

˝Light, bazdmeg.˝

˝Nincs internet, Kisstomi meg részeg, bazdmeg.˝

˝Bánditáblád van, bazdmeg?˝

˝Ez kihajlik, bazdmeg.˝

˝Szövegmeződ van, bazdmeg?˝

˝Ledobott, bazdmeg.˝

˝Betelt, bazdmeg.˝

˝Hónap negyedike van, meg már 94 gigás forgalmam, bazdmeg.˝

˝Sajátérték, bazdmeg.˝

(Műábra 2) ˝Már csak ki kell húzni, bazmeg.˝

˝Egyszer legyen 100 forintom, úgy veszek egy körtét, bazdmeg!˝ (Örök klasszikus Péntektől)

˝Akciós a kistejes, bazdmeg?˝

˝Ez radián, bazdmeg!˝

˝Assemblyben, bazdmeg.˝

˝2 kredit, 3 zh, szóbeli. Potyatárgy, bazdmeg.˝

˝Ez négy doktorandusszal vizsgáztat, bazdmeg!˝

˝Dupla sorközzel is csak 14 oldal, bazdmeg.˝

˝Félévközis, bazdmeg!˝

˝Persze, elkérheted lemásolni csak hozd vissza, bazdmeg.˝

˝Dobjál ki pótmérésről is, mert nincs megkeretezve, bazdmeg.˝

˝20 pont, bazmeg!˝ (7. em)

˝10,5 bazdmeeeg!˝ (5. em)

˝Mi van, Czine? Csak fél hat van, bazdmeg!˝

˝Délig fostam, Wang felejtős, bazdmeg!˝

(Kész gépelemek 2 házival a hengerben. Megtörtént eset.)  ˝Állót kellett volna rajzolnom, bazdmeg.˝

˝Gyakiv-m ütközik pótlaborral, bazdmeg.˝

˝Mire a Frissbriós kinyit, megrajzolom, bazdmeg.˝

˝Péntekig kell kiköltözni, bazdmeg?˝

˝Bérleted van, bazdmeg?˝

(Matekszigó megoldókulcs) ˝Vegyük észre, bazdmeg!˝

˝Hány félév után veszik el az aláírást, bazdmeg?˝

˝IB28-ban, bazdmeg?˝

˝Ha ez nem lesz meg, kibasznak a koliból, bazdmeg.˝

˝3 másodperc, bazdmeg!˝

(Kokrehellel szerkesztés közben.) ˝Mennyi az idő, bazdmeg?˝ ˝Este van, de legfeljebb reggel.˝

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://czibereblog.blog.hu/api/trackback/id/tr392421461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BOGÁR 2010.11.04. 01:33:18

zseniális bazmeg!
fossá röhögtem magam :D

Töki KSK 2010.11.04. 11:30:25

bizony nem mindegy, hogy álló vagy fekvő :D
Czine meg mit akar már fél6kor? :)

KissT 2010.11.04. 15:11:21

Olyan, hogy nem volt net, soha nem volt bazdmeg, és én részeg se voltam még soha bazdmeg.

DomT 2010.11.04. 15:20:44

Kistomiról nem ezt szokták kiabálni a folyosón, hanem mást, még ha elmegy az áram akkor is őt szidják, tezsem hozzá, JOGGAL :D

Kimaratd a: -Szevasz Bóhner!
-Szevasz,BAZMEG!

fszom 2010.11.04. 15:44:02

a magamra vonatkozó részt nem értem
ja Czine voltam

fszom 2010.11.05. 00:28:42

Habár kettőkor zár, sose voltam fél hatig :d

Sziporka (ÉPK) 2010.11.05. 12:00:25

Rég nevettem ilyen jót, köszi! :)
És az Aranykeres bazdmegek? Úgy hallottam van "pár" jó sztori arról is... ;)

Kövi 2010.11.06. 01:17:48

@fszom: Na ne kamuzzál! Legfeljebb nem emlékszel rá, bazmeg!
@Sziporka (ÉPK): "Micsoda? Reggel fél hét, bazmeg?!"

czibere117 2010.11.06. 11:22:39

@fszom: Hát nem is a Czine rezsim alatt voltunk Zolikáékkal pirkadatig..

DomT 2010.11.06. 18:26:43

CZine rezsim :D:D:D:D:D LIKE!

fszom 2010.11.06. 23:57:20

@Kövi: mondom 2ig
@czibere117:rezsim??? (gondolom ott voltatok erőszakkal tartva)

Luxusmoszkvicsslusszkulcs 2010.11.22. 19:03:13

Idei megtörtént eset (gépelemek):
"Ja, hogy a gyak időpontjában volt a pótleadás bazdmeg."
süti beállítások módosítása