Sci-Fi

2010.12.11. 23:48

Mikor beköltöztem Szergejhez, sok dolga volt nem vezetett körbe a környéken rendesen, de még a lakásban sem. Így történhetett meg, hogy megkóstoltam a mosogatószert vagy, hogy a következő héten találtam egy második WC-t a lakásban. Mosógépet viszont sehol, vettem egy vödröt és azóta is abban mosok.

A környéken lakók nem tartanak mosógépet, hülyék lennének, hiszen huligánköpésnyire minden háztól van egy mosoda ipari mosógépekkel, szárítóval. Az ajtó mágneskulccsal nyílik, majd egy számítógépen az ember foglal magának időpontot  a naptárban. Később visszajön a szennyesével, és jelentkezik mosásra, amikor kinyílik az ajtó a mosógépekhez. Ezen lehidaltam. Ahhoz is egy alapfokú ECDL vizsga kell, hogy az ember a vonalkódot kiszedje a gatyájából.

Mikor először szétnéztem, elakadt a szavam. Szergej kérdezte, hogy láttam-e már automata mosógépet, vagy mitől vagyok így felvillanyozva? Legyintettem, és csak mondtam, hogy nézzen szét! Sehol egy graffiti, sőt még külön is vannak gyűjtve az elhagyott fél pár zoknik, meg öblítők, hátha a gazdája visszajön érte. A magyaroknál meg ami nincs lebetonozva, azt szétlopják. Nem akarom adni nagyon a nyugdíjast, engem nem zavar otthon, hogy a graffiti miatt nincs kilátás a vonaton. Ha fűtés és világítás sincs, inkább.

Nem azért van itt kolbászból a kerítés, mert sok pénzük van, hanem mert megbecsülik a meglévő keveset. Kenhetjük a rossz dolgokat a léha etnikumra otthon, de ennél szerintem összetettebb a dolog. Van itt is éppen elég szerecsen meg kulimájszos, akik meg a svédek szerint léhák. Voltam már egyedüli fehér ember a pályaudvarra tartó buszon (a sofőrt is beleszámítva). Itt mégis működik a dolog.

A bejegyzés trackback címe:

https://czibereblog.blog.hu/api/trackback/id/tr442510079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása