Az alábbi posztnak semmi köze a svéd félévemhez, de annyira fel vagyok indulva agyilag, hogy ha ezt nem írom meg, abból gyomorfekély lesz. Az én hibám tudom, de megnéztem ezt a videót, amit az indexen találtam. (Mindenki tekerjen 2:15-re, a lényeg ott kezdődik. Végignézni a klippet nézni felesleges önkínzás.)

Az RTL elérte a célját, mert én is ezt a bejegyzést írom a házim helyett, ők meg a reklámperceket hajhásszák. Mindenki beszéljen rólunk, az sem baj, ha szid!

Tényleg kell az a nézettség mindenáron? Mindenképpen szét kell verni azokat a gitárokat, meg a dobszerkót? A lábdob nem üt vissza, azt nem ügy szétrúgni! Kötekedj kopaszokkal, olyan füleseket kapsz, azt is begipszelik, akinek elmeséled!

Miért nem megy le ez az együttes egy vidéki zeneiskolába – akiknek télen be kell zárni a gázszámla miatt – és adja oda a csillogó szemű kisklambóknak a gitárt, hogy tessék tanuljatok ezen zenélni, nekünk nem sikerült, nektek hátha. Lehet abból is Fókusz riportot csinálni, hogy ezek a srácok, hiába nem tudnak szolmizálni gondoskodnak az utánpótlásról! A csajok meg olvadoznak! Jó az is a Barátok közt elé, nem? Nem kell azt a gitárt szétverni, azért nem szól jól, mert a menedzserbácsi fos dalokat ír!

Antifitneszes rajongó! Lázadni akarsz?!

- Cigizz!

- Törd ketté az OTP Junior bankkártyád!

- Rágózz etikett órán!

- Ne a helyedre állj a tornasorban!

- ˝Repülő˝-nél maradj a bordásfalon!

- Cseréld le a háttereket az infóterem gépein ˝Punks not dead!˝-esre!

- Hiába vagy felmentve, fussál kúpert!

- Lejárat után vidd vissza a könyvtárba a Twillight-ot!

A zenekartagokat értem. Jól meglovagolják a Tokio hoteles vonalat, végülis jobb a böhönyei majálison playbackelni, mint osztályfőnöki órán rohadni. A menzán mindig krokettes kenyér van kubuval, a menedzsernek van orvosi pecsétje is, csajok meg hugyoznak utánuk. Csak nem négy éves távlatban kéne gondolkodni, mert kellemetlen lesz majd az otthonban, mikor a nővérkék a hátad mögött kiröhögnek, hogy Antifinesz bácsi tegnap is nyolc Tenának vert a seggére.

Na, a másik meg Feró.. a hülyeség korfüggetlen. Nem tudja számomra hitelesen nyújtani a vénrokker szerepet, mikor nem is olyan régen telibeszart búvárruhába öltözve ugrándozott a többi megélhetési celebbel hungarocelfalak elől a gyerekmedencébe.

De reklámozott már befélhatult sorstársaknak is ceruzahegyezőt. (Emiatt sokat nem élcelődnék, nem voltam még 60 éves, nem tudom mivel jár.)

 

 

Azok a boldog szép napok! Mikor még meg lehetett tankolni a nyugati kocsit a haknikból! Jó zenész, kár, hogy lejáratja magát.

Tudom mit szidok, ennek az együttesnek mindhárom albumát ismerem, többször (!) meghallgattam mindet. És nem volt olyan rossz (értsd: végig bírtam hallgatni). Mondjuk az első legendásan szar, de minden kezdet nehéz. Az, hogy ez egyszerű, mint a faék - a White Stripes óta tudom - nem jár együtt a rossz minőséggel. De kell ez a megjátszott szar?! Tényleg kell az a 6 kiló piercing, meg az okádék séró? Én heccből sem öltöznék buzinak. A Slipknot az egyik kedvenc zenekarom, de amit a színpadon csinálnak, elítélem. Nekem ez a pár album megfér az interneten Uhrin Benedek mellett, szeresse aki ráér. Viszont a tökénél fogva lógatnám fel azt, aki kitalálta, hogy követendő példaként állítjuk be a hangszerek szétverését, ezeknek a szerencsétleneknek meg két füles kéne, mert megcsinálták.

Tanuljatok tovább, szükség van még remek vízvezetékszerelőkre, ácsokra, meg rendszergazdákra! A jó fiúk nem játszanak rokkot! Vissza a könyvhöz, jól jön még az a diploma egyszer.

A bejegyzés trackback címe:

https://czibereblog.blog.hu/api/trackback/id/tr202437176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.11.10. 08:48:47

Nem is az a baj, hogy szétverték a hangszereket, hanem hogy mindez (bénán) megrendezett, látványosan mű dolog volt. Ha ez komolyan belülről jött volna, azt mondom elmegy, bár ez a zenekar nem tűnik annyira keményrokkernek, hogy ilyesmik úgy egyáltalán hitelesnek tűnjenek tőlük.
Kibaszott bábszínház az egész TV-világ, én meg elmúltam 5 éves, engem ne nézzen senki hülyének, szerintem. Ezért nem nézem. (Mondjuk az ilyesmi még a neten is utolér, ezért a reakció.)

czibere117 2010.11.10. 10:24:19

@Mainframe: Ez a zúzás a Nirvanál sem tetszett, de tény, hogy az ő imidzsükbe jobban belefért.

Töki KSK 2010.11.10. 14:37:11

Azért az igazsághoz hozzátartozik, hogy játék hangszereket vertek szét ezek a kemény állatok, ezeken ugyanis jobban szól a pléjbekk.

Balázs1983 2010.11.10. 23:16:35

Ebben az volt a legszebb, hogy néztem az adást és fel sem tűnt, hogy ezek a szerencsétlenek szétverték a játékhangszereket:)
A blog amúgy baromi jó, csak így tovább, az Index-címlap óta mindig olvasom!

czibere117 2010.11.10. 23:40:23

@Töki KSK: Fel volt húrozva, és gitáralakja volt. Nincs az olyan messze egy igazi hangszertől. Tudod mi a játékgitár? Az a felfújhatós, amit a szoboszlói strandon láttam!

@Balázs1983: Mit csinálsz te TV-zés közben? A keresd meg Willyt! nemigen volt a kedvenc meséd. :D

Kösz.

KissT 2010.11.11. 09:36:13

Ha youtube videot akarsz linkelni, de nem az egész akkor "&t=2m15s" a varázsszó
a te esetedben konkrétan
www.youtube.com/watch?v=a4f8DWztPts&t=2m15s

Mert én már továbbtanultam, rendszergazdának...

czibere117 2010.11.11. 11:11:17

@KissT: Háhh! Kösz. Én ilyen embedded html részekkel szoktam trükközni. Biztos abban is meg lehet oldani, csak nem tudom hogyan, a másik, hogy nem is érdekel.

DomT 2010.11.12. 23:38:41

@czibere117: Keresd meg Wally-t és nem willyt... az meg a bébifóka akit kiszabadít a hülyegyerek...

Egyébként az egészben tényleg az a szer hogy még ha valami isszonyatos Johnny b.good ra vergődtek volna... akkor azt még megérteném(akkor is elitélném), de még jóhogy nem a barbigörl-re vagy a Pimpimkin-re...

DomT 2010.11.12. 23:43:44

www.youtube.com/watch?v=IdyKAFfpw0U

www.youtube.com/watch?v=PShb9YiCEy0

Itt van két Klasszikus régebbről, amikor még nem a Justin Bieber tipusú melegsrácok uralták a popszakmát... Ezeknek valahogy belefért még...

czibere117 2010.11.13. 00:12:09

@DomT: szar és nem szer..

Tényleg Wally! Elfelejtettem már a kis árpádsávos gyerek nevét.

Megelőztél, pont fel akartam tenni a költői kérdést, hogy Hendrix vezette be ezt az egészet azzal, hogy gyújtogatta a gitárját? Mert meg lehet nézni, hogy milyen kontextusban tette ezt. Legitározta az akkori világszínvonalat, sem a színpadon, sem a nézőtéren nem volt egy józan/tiszta ember sem, meg az egész koncert után egy üveg whisky társaságában általában jól végighőmérőzte a női rajongőfelhozatalt. Az igen! Az már rockandroll!

Egy steril TV-s műsorban, ahol fingani is csak utasításra szabad, nem túl hiteles ez a gitárzúzás. Ha elszakad a magas E húr, még az élő koncert is mehet tovább, ugyanis egy árva szóló nincs a komplett diszkográfiában.

Egyébként van kedvencem is a LéleKzet c. albumukról. Valami egészen bicskanyitogató, ahogy az énekes levegőért zihál.

www.youtube.com/watch?v=QeMHB_YLQV0

Szergej már rákérdezett, hogy mi a fenét hallgatok a gépemen, ˝Mert ez kegyetlenmá´˝.

www.youtube.com/watch?v=syUT-h3yAHM&t=3m03s

(Na, jó vagyok KissT?)
süti beállítások módosítása