Hús

2010.12.17. 20:39

- Kérsz egy felest Szergej?

- Háát, nem tudom. Mi ez?

- Ez? Gyógyszer! Látod a vörös keresztet rajta? Unikum! Vény nélkül kapható, mindenre jó!

- Aha, csak egy kicsit. Buliba mész, vagy mit ünnepelsz?

- Ma húst eszek vacsorára!

Mióta itt élek kvázi vegetáriánus vagyok. Nem szívesen költöm el az összes pénzem húsra. Kéne pedig a kraft, másfél hónapja valami depressziós tünetekkel járó nyavaja keretein belül 4 nap alatt fogytam 6 kilót. Egész nap a sötét szobában fetrengtem, és csak a második napon tűnt fel, hogy egy csokis kekszet pusztítottam el mindössze, viszont wc-re három ember helyett járok.

Van nekem Knorr májgombóc porlevesem, de nem nevezném húsnak, ami négy évig elvan egy papírzacskóban. Szerintem rá lehetne írni, hogy vegetáriánusok is fogyaszthatják. Mirelitbrokkoliból meg erőleveskockákból próbálok ehetőt főzni változó sikerrel, de mindig többel, mint amit porlevesből tudnék.

Akiknek a balsors úgy hozta, hogy zacskós levest egyenek –ahogy a felirat mondja ínyencek– jellemzően nem tudnak főzni, és a konyhában honos kifejezésekkel sincsenek tisztában. Éppen ezért a ˝bő fél liter víz˝-zel sem tudnak mit kezdeni. Van jobb kifejezés is a bő fél literre: 6 deciliter. A vendégváró ötleteken felnevettem. Semmi baj, ha valakinek nincs ideje főzni, vagy nem is tud. Rendeljen valamit, esetleg menjen étterembe a meghívottakkal. Viszont ha ezzel várja a barátait, akkor ne csodálkozzon, ha idővel elveszíti őket. Senkitől nem várható el, hogy egy ilyen levesnek örüljön. ˝Tegyük érdekesebbé pirított baconkockákkal.˝ Ha lenne szalonnám, azt enném.

Kiskoromban a sóskaleves kanalazása közben csokimikulásra gondoltam, hogy gyorsabban végezzek. Jelenleg a figyelemeltereléses módszert alkalmazom.

 

A Karácsonyt is itt töltöm, már írtam a Jézuskának, hogy az ilyen habcsókszarok helyett ebből az új szaloncukorból hozzon.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://czibereblog.blog.hu/api/trackback/id/tr592522743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása