Vannak ennek a blognak visszatérő szereplői, akiknek üzemi körülmények között nem kéne egynél több posztban szerepelniük. Itt van például a szomszédbéli karaokés lány, aki mint Szergejtől megtudtam egy legalább negyvenes bagós asszony. A hangja alapján egy mellhártyagyulladásos tininek gondoltam. Először megörültem, hogy múlt héten délután belefogott egy újabb musicalbe, mert megmutathattam Fruzsinának, hogy valóban olyan hangja van, mint egy tárcsás mosógépnek. Elröhögtünk rajta. Majd megkerestük a Sinatra féle New York-ot karaoké verzióban, és duettben a válaszfalnak fordulva gondosan elüvöltöttük, hátha veszi a lapot. Vette. Éjjel negyed háromig nyomatta a rokkot.

Ez háború. Míg az ágyban fekve hallgattam a Pet Shop Boys It´s a Sinnel való próbálkozásait, bosszútracklistet terveztem magamban. Svédmetál, Venetian Snares meg Hupikék törpikék. Sajnos nincs megfelelő technikai apparátusom a hatékony hadviseléshez (mélynyomós hangfal) de a tőlem telhetőt megteszem.

Ma délelőtt elmentem a boltba és a suliba, a falnak fordított laptopról pedig az egyik legnemesebb végtelenített hungarikummal kedveskedtem neki három órában.

Ez a dal szép. Egyszer meghallgatva nem is tűnik büntetésnek. A negyedik kör után azonban már kikezdi az agyat. Kollégiumi szobatársakon tesztelve.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://czibereblog.blog.hu/api/trackback/id/tr462484872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vegha 2010.12.02. 05:56:53

Jól van, látom nem kell félteni - ezen a téren is hozod a magyar átlagot. Kommunikáció zéró és azonnal kesztyűt dobsz. S olybá tűnik ő ebben jó partnered lesz : )

czibere117 2010.12.02. 19:00:22

@Vegha: Vannak szituációk, amikor viszonttahónak lenni minden átmenet nélkül indokolt. Olyannal aki a ˝Kérem ne dohányozzon!˝ táblában nyomja el a csikket, vagy ezt csinálja:

velvet.hu/celeb/hcdb/napcelebje/2010/04/09/kommentekben_es_facebook-csoportokban_alazzak_hajdu_petert/

Az éjféltől negyed háromig való üvöltözést is ide sorolom, de lehet én vagyok túl érzékeny.Amit én csináltam az, inkább gyerekes. Független a származásomtól.

Az átlagot te is hozod, mert anélkül alakítasz véleményt, hogy rálátásod lenne az egész dologra.

Vegha 2010.12.02. 19:44:24

@czibere117: ha írsz többet, akkor lehetőségem adódik több infó alapján véleményt alakítani.
Egyébként nem beszólásnak szántam, csak jót mulattam rajta(d) reggeli közben : )

Amúgy igaz, persze a jelleme indokolja a válaszlépésedet, de azért akármilyen hülyén is néz ki, szerintem illik betartani a kötelező lépéseket.
Érted, én is először az önkormányzatnak írok levelet, hogy takaríttassák el a havat egy bizonyos ház elől, s ha ennek nem lesz hatása, csak azután fogom feljelenteni az ingatlan tulaját : )

czibere117 2010.12.08. 20:34:14

@Vegha: Jogos, de ha agyonrészletezném unalmassá válna az egész.
süti beállítások módosítása