Hiba a mátrixban.

2010.10.18. 08:34

Lehet a kezdődő honvágy jele. Gondolom nem csak velem történik meg, ha külföldön vagyok sok embert összetévesztek az ismerőseimmel. Bogár, hogy hívják azt a nyíregyi gyereket, aki néha Zsomborral jön inni a koliba, de ő nem akadt fent az orvosis kreditrendszerben? Nem hittem a szememnek. Azt hittem ő az. Sőt, meg voltam győződve. Mivel a nevét nem tudtam, mögé lopóztam és elordítottam magam, hogy ˝Szia, István!˝. Úgy voltam vele, hogy ha magyar, mindenképpen megfordul. Nem tette.

Először ledöbbenek, hogy mit keres XY itt, aztán jut eszembe, hogy ő nem lehet az. Az eddig mérleg egy bátyám, egy Tarr Nándi, töméntelen mennyiségű Hadházi Sanyi (magam sem tudom miért), Bárczi Panni (a szőkeség miatt) és fél Veres Anti. Azért fél, mert egy vállig érő hajú szőke srácra hittem azt, hogy ő az, ami azért mégsem ér egyet.

Nem is a kinézet számít, sokkal inkább egy-egy mozdulat. Az alábbi képen például Bárczi Panni látható, egy az egyben ugyanolyan gesztusai voltak. Nem nagyon értette, miért fényképezem le.

A bejegyzés trackback címe:

https://czibereblog.blog.hu/api/trackback/id/tr262380175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Töki KSK 2010.10.18. 10:49:06

Kár, hogy Veres Antit nem fényképezted le :) Megnéztem volna hosszú hajjal!

BOGÁR 2010.10.18. 10:56:48

Sztem Matyira gondolsz, ha orvosis az illető, de sok nyíregyi jött inni Zsomborral, szóval képlékeny :)
Egyébként a szőke Antira én is befizetnék :D

retinax 2010.10.18. 13:15:35

Az ilyesmit én nem honvágynak fordítom le magamban, hanem annak, hogy milyen jól beszoktam már az új helyre, esetleg a jóisten is ide teremtett, hogy ennyi itt az ismerős arc.

DomT 2010.10.18. 15:34:24

@czibere117: Akkor lehet hogy azért nem ismert meg mert nem Matyit kiáltottál...

Arra gondolsz akivel gitároztunk egyszer még a régirezidenciátokban? Mert szerintem ő rá gondolsz, és ő István, de nem orvosis.

czibere117 2010.10.18. 15:41:58

@DomT: Nem, már eszembe jutott, Matyi volt. Szerintem a neve is az volt, hogy Mathew Swensson Åkerfeldt.
süti beállítások módosítása